Klantenservice

Klantenservice

Bij Casy willen we je zo prettig en snel mogelijk helpen met je vraag of probleem. Hieronder hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet.



Neem contact op

Zit jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je een mail sturen naar hello@casy.nl. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Chat met ons

Live chat

Stel direct je vraag aan onze klantenservice.

Mail ons

Mail ons

Stuur eenvoudig een mail naar hello@casy.nl.

Bel ons

Bel ons

Bel +31 85 0656899 op werkdagen tussen 09:00 en 17:30.

© Casy.nl 2021