Klantenservice
+31 85 0656899
87% van 100
8.7 / 10
Toon alle reviews
Zoeken

Verzending

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, versturen wij jouw bestelling nog dezelfde dag. De voorwaarde die hiervoor geldt is dat de bestelling en betaling voor 18:00 bij ons binnen moet zijn. Dit geldt alleen voor bestellingen vanuit Nederland of België. Dat betekent dat voor alle artikelen die op voorraad zijn, geldt: op werkdagen vóór 18:00 besteld, volgende dag bezorgd. Mocht je na 18:00 of in het weekend je bestelling plaatsen dan wordt je bestelling binnen 2 werkdagen bezorgd.

Moet ik bezorgkosten betalen?

Voor bestellingen naar adressen in Nederland en België brengen wij geen verzendkosten in rekening. Het maakt niet uit hoe zwaar je pakketje is. Casy neemt de verzendkosten voor zijn rekening.

Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?

Alle producten die wij verkopen hebben wij op voorraad. Wanneer je de betaling in de webshop hebt afgerond gaat ons magazijn aan de slag. De producten worden gepakt en klaargemaakt om verstuurd te worden. Op werkdagen om 18:00 worden de pakketjes opgehaald en naar het sorteercentrum gebracht. De pakketjes worden gesorteerd zodat het pakket in de bestelbus komt van een pakketbezorger bij jou uit de buurt. De volgende werkdag wordt het pakketje bij jou thuis aangeboden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je krijgt van ons altijd een track en trace code. Hiermee zie je precies wanneer je bestelling wordt geleverd. Mocht je de track en trace code kwijt zijn of je hebt een foutje gemaakt in het adres. Neem dan gewoon contact op met ons. Wij staan namelijk in direct contact met de postbezorger en kunnen je altijd helpen.

Alle brievenbuspost wordt met PostNL verzonden en de pakketjes worden geleverd door GLS.

Check jouw track and trace code:


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Voor de pakketjes die met PostNL worden verstuurd is het niet nodig om thuis te blijven. Het pakketje past namelijk prima door de brievenbus. De grotere pakketten die niet door de brievenbus passen worden bezorgd door GLS. Wanneer je niet thuis bent krijg je een niet-thuis bericht door de brievenbus. Hiermee kun je aangeven hoe je het pakketje wenst te ontvangen. Afhankelijk van jouw keuze wordt het pakketje opnieuw aangeboden of naar een afhaalpunt gebracht.

Waarom heeft mijn bestelling vertraging?

Heel soms komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging oploopt. Dit kan komen door een foute sortering of een bestelbus met pech. Helaas kunnen we hier niks aan doen. Wij zorgen ervoor dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk wordt bezorgd. Ook door de feestdagen kan het soms gebeuren dat je bestelling vertraging oploopt. Dit komt meestal door het grote aantal bestellingen die de postbezorger moet verwerken. Zorg ervoor dat je bestelling ruim voor de feestdagen plaatst. Heb je vragen hierover, neem dan contact op.

verzending

verzending